Het verhaal van...

De wedstrijd van de eeuw

Tyson Fury tegen Oleksandr Usyk. De winnaar zou zich in Riyadh kronen tot undisputed heavyweight champion of the world. Maar dit event was méér dan de bokswedstrijd van de eeuw. Een nieuwe generatie Saudi’s keek toe. Jongeren die niet alleen een gevecht zagen, maar ook een ander soort vrijheid: muziek, sport, cultuur, samenzijn. In opdracht van Creative League productions droeg Spraakmakers bij aan de mediaproductie.

 

Vraag

Een aftermovie voor Riyadh Season. Een aftermovie die recht doet aan de historische impact van het gevecht en in lijn is met de waarden en doelstellingen van Riyadh Season; het festival waarin sport, cultuur, entertainment, gastronomie en trots samenkomen. 

Oplossing

Het echte verhaal komt van echte mensen. Van de vechters, bezoekers, celebraties, artiesten, journalisten en organisatoren die samen het event vormen. Zij kregen een belangrijke plek in de aftermovie. Spraakmakers stuurde het reporterteam aan om deze verhalen op te halen.

Resultaat

De aftermovie kreeg een menselijke en culturele laag, werd verspreid via de kanalen van Riyadh Season en bereikte miljoenen kijkers wereldwijd. In lijn met de missie en de waarden van Riyadh Season.

 

 

In opdracht van

In samenwerking met

Het werk in beeld

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Diensten

Employer branding
Positionering
Publiekscommunicatie
Interviews & portretten
Overheidscommunicatie
Redactie
Contentontwikkeling
Merkverhalen
Magazines

Verhalen die ertoe doen

Spraakmakers brengt jouw verhaal naar inwoners, medewerkers, leden of bezoekers. We zorgen dat het raakt, bijblijft en wordt doorverteld. Dat het spraak maakt.