Het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) is een topklinisch opleidingsziekenhuis in Tilburg. Het is een plek waar jonge artsen serieus worden genomen, de ruimte krijgen om te groeien en meedraaien in uitdagende acute zorg. Maar dat verhaal bleef te veel binnenskamers. Tijd om het te delen.
Hoe trek je de aandacht van jonge, ambitieuze artsen? Het ETZ wilde beter zichtbaar worden onder ANIOS (artsen niet in opleiding tot specialist). In een krappe arbeidsmarkt vol concurrentie, is dat geen eenvoudige opgave. Want hoe laat je zien dat je méér bent dan een werkgever? Hoe maak je voelbaar dat je als jonge arts echt gezien en gesteund wordt?
Een campagne die laat zien wat ETZ bijzonder maakt voor ANIOS. Samen met Sprangers Social Club ontwikkelden we een zichtbaarheidscampagne die ANIOS aanspreekt op gevoel én ambitie. We brachten echte verhalen in beeld: artsen in de acute zorg, op de OK of SEH. Jonge dokters die vertelden over werkplezier, teamgevoel en doorgroeikansen. We kozen voor een eerlijke, energieke stijl, met aandacht voor de inhoud én de mens. Online video, portretten, social content en een slimme koppeling naar werkenbij.etz.nl vormden de basis.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Spraakmakers brengt jouw verhaal naar inwoners, medewerkers, leden of bezoekers. We zorgen dat het raakt, bijblijft en wordt doorverteld. Dat het spraak maakt.