Het verhaal van...

De springplank voor jonge artsen

Het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) is een topklinisch opleidingsziekenhuis in Tilburg. Het is een plek waar jonge artsen serieus worden genomen, de ruimte krijgen om te groeien en meedraaien in uitdagende acute zorg. Maar dat verhaal bleef te veel binnenskamers. Tijd om het te delen.

Vraag

Hoe trek je de aandacht van jonge, ambitieuze artsen? Het ETZ wilde beter zichtbaar worden onder ANIOS (artsen niet in opleiding tot specialist). In een krappe arbeidsmarkt vol concurrentie, is dat geen eenvoudige opgave. Want hoe laat je zien dat je méér bent dan een werkgever? Hoe maak je voelbaar dat je als jonge arts echt gezien en gesteund wordt?

Oplossing

Een campagne die laat zien wat ETZ bijzonder maakt voor ANIOS. Samen met Sprangers Social Club ontwikkelden we een zichtbaarheidscampagne die ANIOS aanspreekt op gevoel én ambitie. We brachten echte verhalen in beeld: artsen in de acute zorg, op de OK of SEH. Jonge dokters die vertelden over werkplezier, teamgevoel en doorgroeikansen. We kozen voor een eerlijke, energieke stijl, met aandacht voor de inhoud én de mens. Online video, portretten, social content en een slimme koppeling naar werkenbij.etz.nl vormden de basis.

In opdracht van

In samenwerking met

Het werk in beeld

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Diensten

Employer branding
Positionering
Publiekscommunicatie
Interviews & portretten
Overheidscommunicatie
Redactie
Contentontwikkeling
Merkverhalen
Magazines

Verhalen die ertoe doen

Spraakmakers brengt jouw verhaal naar inwoners, medewerkers, leden of bezoekers. We zorgen dat het raakt, bijblijft en wordt doorverteld. Dat het spraak maakt.